Oprogramowanie back office pozwalające na centralizację danych

Obsługa informacji o sprzedaży i statystyk w czasie rzeczywistym

Oprogramowanie menadżerskie HiOffice

Logo HiOffice

HiOffice to aplikacja pozwalająca na centralizację danych, back office służący do konfiguracji różnych terminali HioPOS z jednego lub więcej punktów sprzedaży. Odbiera informacje o sprzedaży w czasie rzeczywistym i tworzy statystyki na bieżąco. Oprogramowanie jest łatwe w instalacji, zawiera nowoczesny graficzny generator raportów oraz pozwala ma import artykułów i cen z arkuszy Excel. Ponadto może również wyeksportować dane do innych systemów administracyjnych.

Ekran HiOffice Ekran HiOffice Ekran HiOffice

Główne cechy programu:

  • Odbiór sprzedaży i raportów z HioPOSów
  • Technologia Webservice
  • Kontrola sprzedaży i statystyk
    Scentralizowana konfiguracja HioPOSów
  • Zarządzanie artykułami i cenami
    Eksport sprzedaży i import artykułów